۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۹

حجت الاسلام حسینی پور:

حضور انتخاباتی آحاد جامعه برای خلق حماسه سیاسی ضروری است

حضور انتخاباتی آحاد جامعه برای خلق حماسه سیاسی ضروری است

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری افزود: حضور انتخاباتی همه آحاد جامعه در خلق این حماسه سیاسی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی پور ظهرروز چهارشنبه در جلسه کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: دشمنان اسلام و انقلابی اسلامی همواره در صدد خدشه دار کردن انقلاب و ارزش های والای آن هستند که حضور آگاهانه و با بصیرت مردم بار دیگر این توطئه را خنثی می کند.

وی ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و ایام البیض گفت: ماه رجب ماه پر فضیلتی است که همه باید برای بهره گیری از این فضایل تلاش کنند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی در سخنانی ضمن تاکید بر برگزاری با شکوه برنامه های سالگرد ارتحال امام گفت: فضاسازی مناسب برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ضروری است که به این منظور اطلاع رسانی از طریق پیامک، صدا و سیما، تبلیغات محیطی و هفته نامه های محلی انجام می شود.

برگزاری مسابقه عکاسی ویژه زائران مرقد مطهر

مصطفی مشایخی برگزاری مسابقه عکاسی ویژه زائران مرقد مطهر و بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، برپایی نمایشگاه مجازی عکس با موضوع حضرت خمینی (ره) و خوشنویسی وصیت نامه حضرت امام (ره) را از جمله برنامه های کمیته فرهنگی ستاد ارتحال عنوان کرد و گفت: چاپ و توزیع بروشور و پوستر با موضوع معرفی اندیشه های حضرت امام(ره)، اجرای طرح ختم یک میلیون صلوات، برگزاری مسابقات قصه گویی، نشریه دیواری و مسابقات ادبی و توزیع بسته فرهنگی ویژه زائران مرقد مطهر و بیت قدیمی را از دیگر برنامه های این کمیته دانست.

وی با اشاره به  برگزاری همایش اندیشه روح الله در روز هشتم خرداد ماه سال جاری، گفت: علاوه بر این برنامه ها حرکت کاروان غم، برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام در روز 14 خرداد در مصلی بیت المقدس اراک، اعزام مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی و اماکن مقدس و سخنرانی ائمه جماعت در بین نماز با موضوع وصیت نامه حضرت امام نیز از دیگر برنامه ها است.

کد خبر 2060812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha